همشهری آنلاین: رئیس پلیس مرکز فرماندهی ترافیک راهور تهران اعلام کرد: اجرای طرح زوج و فرد در محدوده نمایشگاه مطبوعات لغو شد.

به گزارش شبکه خبر، سرهنگ سعید اسماعیلی گفت: اجرای طرح زوج و فرد در شمال به جنوب بزرگراه رسالت تا خیابان خرمشهر (خیابان قنبرزاده) برای تسهیل رفت و آمد بازدیدکنندگان از نمایشگاه مطبوعات در مصلای بزرگ امام خمینی لغو شد.

سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: با لغو این طرح در خیابان قنبرزاده، شهروندان مجاز هستند تا پایان کار نمایشگاه مطبوعات (8 آبان) بدون محدودیت در این خیابان رفت و آمد کنند.

وی گفت: ممنوعیت ورود خودروها به خیابان قنبرزاده که بخشی از طرح زوج و فرد است، پس از پایان کار نمایشگاه مطبوعات دوباره به اجرا درخواهد آمد.

رئیس پلیس مرکز فرماندهی ترافیک راهور تهران تاکید کرد: طرح زوج و فرد در دیگر خیابان‌های اطراف مصلای امام خمینی بدون هیچ تغییری در حال اجراست و محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به وضع ترافیک اطراف مصلا، تاکید کرد: وضع رفت و آمد در اطراف مصلای امام خمینی مطلوب و روان است و با توجه به استقرار خودرو بازدید کنندگان در پارکینگ‌های مصلا و وجود ایستگاه مترو برای جا به جایی بازدیدکنندگان، مشکل خاصی وجود ندارد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، تا 8 آبان ادامه دارد.

کد خبر 93530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز